ضدیهود

به نام خدا

میدونید چی واسه آدم خیلی زور داره؟!اینی که شما از یه چیزی بدتون میادوبعدش به سرتون میاد.

من از یهودیان متنفرم واگرشما هم کمی درباره ی اونها تحقیق کنید متوجه میشید که چه انسان های کثیفی هستند اونها از کلیپ های موبایلی تا اینترنت و ماهوار رو توی دست خودشون گرفتن واز این وسایل ارتباطی سواستفاده میکنن وچیز دیگه ای که باعث شده از یهودیان نفرت داشته باشم اینه که توی جنگ نابرابر هرچقدر آدم فلسطینی میکشن چیزی نیست اما وقتی که دو نفر از سربازاشون اسیر فلسطینی ها میشن بدبختا سکته میکنن.

اینا رو همرو گفتم تامتوجه بشید من ضد یهودم واز اونا بدم میاد وحالا تواین شرایط عموی من توی آمریکا یه زن یهودی گرفته وتابستون هم میخواد بیارش ایران به نظر شما من چی کار کنم؟

مرگ بر یهودی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد