انتقاد شدید...

به نام خدا

انتقاد شدید...

درحال گشتن توی اینترنت و سرک کشیدن توی وبلاگها وسایتهای سینمایی بودم که متاسفانه به وبلاگهایی برخوردم که واقعا خجالت کشیدم وپیش خودم گفتم :برای وبلاگنویسان سینمایی ایرن متاسفم(البته نه همه) خوب شاید دلتون بخواد بدونید چه چیزهایی دیدم خوب براتون میگم:

به وبلاگهایی برخوردم که اسم سینما رو برروی وبلاگ خودشون گذاشته بودن وفقط به بحث وگفتوگودر مورد بازیگران خوشتیپ ایرانی که چندان بازیه خوبی هم ندارند پرداخته بودند که اکثریت اونا هم(نویسنده ها) دختر بودن. خوب واقعا یعنی چی که عکسهای... رو توی وبلاگ خودشون میزارن وبه این بازیگرها ابراز علاقه میکنن؟! نظردادن در مورد بازیگران خیلی خوبه اما اینکه در مورد اونا مطلب اضافی وبیخود بنویسیم وبیشتر سعی کنیم به قیافه ی اونها نگاه کنیم تا بازیه اونها. کار خوبی نیست وبه نظر من خوندن این مطالب وقت تلف کردنه چه برسه نوشتن این مطالب!

میدونم که با خوندن این مطلب چه حسی پیدا میکنید اما من واقعیت رو نوشتم وشاید شما تصور کنید من به این بازیگران...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد